آخرین اخبار:
کد خبر : ۶۲۳۱۹۴
۱۰:۵۸

۱۴۰۵/۰۴/۰۲
برگی از خاطرات شفاهی؛

فیلم| «آخرین نفر»

«اکبر نوذری» جانباز ۳۰ درصد دفاع مقدس برایمان روایت می‌کند: «آخرین نفر که پیش از سقوط فرمانداری خرمشهر در آنجا مانده بود و می‌جنگند شهید حسین رفیعی فر بود، وقتی که مهماتش تمام شد و دیگر چیزی برای دفاع نداشت دشمن او را اسیر کرد.»


کد ویدیو

انتهای پیام/


گزارش خطا

ارسال نظر
طراحی و تولید: ایران سامانه